maandag 10 april 2017

Gehaakte fotocamera

Een paar maanden geleden lieten we ons als gezin vastleggen op de gevoelige plaat. Want de kids groeien razendsnel en hoe vaak staan we nu met z'n 4-en op de foto... Veel te zonde om voorbij te laten gaan!
Maar ik wilde geen standaard statieportretten. Want vraag Daan om te lachen voor de foto en je weet zeker dat het clownesk wordt ;-)
Via een collega vond ik Annemarie van Klik-Klak fotografie. Echt een toppertje! De kinderen waren direct op hun gemak en dat zie je terug op de foto's. Ze zijn prachtig!
Dus nu dit toppertje 40 werd gaf ik haar samen met mijn collega een nieuwe camera!  ;-)

En wil je de camera ook maken: het patroon is voor een klein bedrag te koop op Etsy. Klik HIER  

Studio Mojo, haken, crochet, Gratis patroon, Gehaakt, gehaakte camera, camera, soft toy, speelgoed,
Studio Mojo, haken, crochet, Gratis patroon, Gehaakt, gehaakte camera, camera, soft toy, speelgoed,

Studio Mojo, haken, crochet, Gratis patroon, Gehaakt, gehaakte camera, camera, soft toy, speelgoed,


20 opmerkingen:

  1. Superleuk en origineel idee! Succes alvast met je Etsy-shop!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is ie leuk, joh :) Veel plezier met je Etsy-shop, die wordt vast prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig fototoestel. En wat een prachtige foto's. Met een kleine aanpassing is van het fototoestel ook een leuk kindertasje te maken. Dank je voor dit gave patroon. Succes met het opzetten van jouw Etsy-winkel.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vraagje! Hoe groot is de camera? Ben hem namelijk aan het maken en hij oogt bij mij heel erg klein namelijk..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super leuk om te horen dat je de camera aan het maken bent! Mijn versie in de Drops Paris met naald nr4 is ongeveer 12x9x4cm.

      Verwijderen
  5. Help! I really want to do this but cant read the pattern, is it available in English?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hay Pam,
      I've added a translation in english. Please forgive me for any language errors! I would love to hear if you have made the camera, and what you think of the pattern! And please let me know if you have any questions!
      Ciao, Saskia

      Verwijderen
  6. Hi! Kun je aangeven hoeveel billen je van elke kleur nodig hebt? Is 1 voldoende?

    Groeten maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bollen bedoel ik natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een mooie typefout!! ;-) 1 bol van elke kleur is inderdaad voldoende.

      Verwijderen
  8. Leuk, ik ga deze eens proberen te maken zonder vulling, maar bruikbaar als tas voor mijn man om zijn extra accu's en batterijen en zo in te doen die hij bij het fotograferen nodig heeft

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi, I loved your pattern but I can't understand what means the abreviation T/M. Could you tell me what it means? Best, Thialy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oops, sorry! I forgot to translate this abreviation. It means 'to'. I changes the pattern. Thanks for the tip!
      And have fun with the pattern and the camera!
      Ciao,
      Saskia

      Verwijderen
  10. Gisteren kwamen we je patroon tegen op pinterest...leuk leuk..heb je patroon gebruikt..maar dan met haaknaald 2 en er een fotocamera sleutelhanger van gemaakt..heb verwijzing van patroon naar jou blog erbij gezet op mijn blog..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb zojuist even op je blog gekregen en wat is de sleutelhanger leuk geworden! En wat een goed idee. Complimenten!
      Groetjes,
      Saskia

      Verwijderen
  11. dommage que je ne puisse pas avoir la traduction en français !

    BeantwoordenVerwijderen