vrijdag 6 januari 2017

Happy 2017!

Mag het nog? Een heel gelukkig nieuw jaar wensen? Jawel toch? Er zijn tenslotte pas 5 dagen verstreken en nog 360 te gaan! ;-) Dus bij deze: allemaal een heel gelukkig 2017 toegewenst. Waarin heel veel dromen, grote en kleine, uit mogen komen! En een goede gezondheid toegewenst! Dat begon bij mij iets minder florissant, maar komt hopelijk snel goed... 

Dus snel door naar het tweede onderwerp voor het nieuwe jaar: goede voornemens. Hebben jullie ze? Ik doe er eigenlijk niet aan. Maar dit jaar heb ik toch een aardige verzonnen. Om een echt luxe probleem op te lossen... namelijk mijn grote stapel half-af projectjes (zie de foto). 10 stuks... Hihi...
Januari wordt dus mijn afmaak-maand! Dan kan ik daarna met een opgeruimd gevoel weer veel nieuwe (voorjaars)projectjes starten.
Zal het me lukken om in de tussentijd niets nieuws te starten... zelfs ik ben benieuwd of me dat gaat lukken ;-)


6 opmerkingen:

  1. Helaas ben je niet de enige die het jaar ziek begon. Ik hoop voor je dat het snel beter gaat.
    Goed voornemen om eerst de projecten van 2016 af te maken. Dat geeft een goed gevoel en daarna kun je je met veel enthousiasme op nieuwe dingen storten.

    Ik wens je een gezond, gezellig en geslaagd 2017, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! En hopelijk ben ook jij snel weer beter! Dan kunnen we er een heel mooi brei- haak en DIY-jaar van maken ;-)
      Groetjes,
      Saskia

      Verwijderen
  2. Succes met je goede voornemen! Je wip's zien er superleuk uit!!
    veel beterschap,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks! Ben benieuwd of ik het allemaal in 1 maand af krijg ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Dank je wel! Het is een monsterproject met een tijger resultaat ;-)

      Verwijderen