donderdag 22 december 2016

Have yourselves a happy little... big... huge... X-MAS!

Kerst staat voor de deur en 2016 is bijna ten einde. Deze tijd van het jaar laat me altijd even terugdenken aan het afgelopen jaar en wat geweest is. Dit mini kerststalletje helpt me daarbij. Ik nam het ooit mee van een te gekke reis naar Bolivia en ieder jaar vergeet ik weer dat ik het heb. Als verrassing vind ik het dan weer tussen de kerstspullen ;-)
En dat heb ik ook met heel veel ander leuks en goeds. Ik heb de neiging het snel te vergeten... Ik houd van groots en meeslepen, nieuw en beter. En dankbaarheid komt me niet van nature... (zelfkennis is ook een groot goed...;-))
Ik vergeet dus hoeveel fantastische kleine (en grote) dingen er de afgelopen 12 maanden allemaal gebeurd zijn. Stilstaan en over de schouder kijken helpt me om dit te waarderen! Want er is zoveel goed gegaan!


Het is ons weer gelukt om een kleuter en een peuter in leven te houden, sterker nog: ze lijken het nog leuk te vinden bij ons ook ;-), we hebben geen ziekenhuis van binnen gezien, we namen zo goed als afscheid van de Pampers (halleluja!), we gingen heerlijk romantisch samen naar Rome en kwamen erachter dat we elkaar nog steeds heel leuk vinden ;-) en we constateerden dat de tropenjaren voorbij lijken te zijn. En last but not least: we hebben heel veel gelachen, kusjes en knuffels gedeeld, liedjes gezongen en kleine dansjes gedaan ;-) En ik heb heerlijk gehaakt, gebreid, geknutseld en geblogd. En voor wat betreft dat laatste bereikte ik gisteren zelfs nog een nieuw hoogtepunt, met het grootste aantal hits op de blog tot nu toe: 3.442 op 1 dag! Met dank aan de Facebookpagina van ByClaire. Haha... Wat een afsluiter van 2016!!


Hele fijne feestdagen allemaal! ;-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten