woensdag 14 september 2016

Een weekje mutsen ;-)

Het was de warmste 12, 13 en misschien ook 14 september ooit gemeten. maar desondanks heb ik last van een nieuwe verslaving: mutsen maken!
Het begon allemaal met het patroon van de gehaakte muts met reliëf. Ik maakte er inmiddels 3 in verschillende kleuren en maten en ik heb zelfs een bestelling gekregen voor 2 mutsen en sjaals!! Woepie!
Omdat ik zo blij was met het resultaat, bedacht ik een variant met ribbels en maakte een super zachte babymutsje (de bovenste op de stapel). En toen kon ik het niet laten om ook eens een muts te breien. En dat vond ik zo leuk dat daar weer een paar varianten op kwamen… Mmm... Deze stapel is de tussenstand maar ik heb het gevoel dat dit niet het eind is...

De komende week wordt daarom de mutsenweek ;-) Dus wil je gezellig met me mee mutsen, houd de blog dan deze week in de gaten!


Studio Mojo, Gehaakt/ crochet, mutsen, haken, breien,

Studio Mojo, Gehaakt/ crochet, mutsen, haken, breien,

Studio Mojo, Gehaakt/ crochet, mutsen, haken, breien,


Studio Mojo, Gehaakt/ crochet, mutsen, haken, breien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten