zaterdag 20 augustus 2016

Sterkussen van Julia wol

Een paar maanden geleden maakte ik een speelhoek voor mijn neefje. Mijn nichtje had dus nog iets van me tegoed. Ze zag me laatst haken aan het budget babydekentje en ze was onder de indruk. Een extra motivatie dus om haar te laten zien wat je met een beetje wol allemaal zelf kunt maken. Wie weet steek ik haar nog aan tot een beetje creativiteit ;-)

Ik maakte voor haar het sterkussen naar het patroon van Draad en praat uit het boek Haak je happy. Simpel patroon maar leuk effect! Ik gebruikte 2,5 bol Julia wol van de Zeeman en haaknaald 7. Ik hoop dat ze 'm mooi vindt! 

Studio Mojo, Gehaakt/ crochet, Julia wol Zeeman, Draad en praat, Haak je happy, ster kussen, haken,

2 opmerkingen:

  1. Oooh super leuk! Ik heb toevallig het boek en het garen liggen dus ik kan direct aan de slag :-D

    BeantwoordenVerwijderen