dinsdag 3 mei 2016

Sushi speeleten

Ik heb geen idee of meer kinderen ervan houden, maar mijn kids zijn dol op sushi. De 3 p's (pannenkoeken, patatjes en pizza) doen het uiteraard ook goed, maar liever nog eten ze Japans! Ik lach me altijd weer rot als ik die kleine vingertjes de rolletjes naar binnen zie schuiven. Alsof ze weken niet gegeten hebben! ;-) 

Het was dan ook een gegeven dat ik eerder of later de gehaakte sushi uit het boekje Sweet Crochet zou maken. En toen Daan het plaatje in het boek zag, werd ik aan het werk gezet ;-) Hier het resultaat.
En het eerste keer sushi-winkeltje spelen heeft inmiddels plaatsgevonden. Het was een groot succes! De winkel is uitverkocht ;-) 

Studio Mojo, haken, Gehaakt/ crochet, Sweet crochet, tendre crochet, speeleten, gehaakte sushi, sushi



Geen opmerkingen:

Een reactie posten