maandag 23 mei 2016

Het 100ste blogbericht!

Woehoe! Vandaag bereik ik een mijlpaal: dit is namelijk mijn 100ste blogbericht op Studio Mojo!
9 maanden geleden begon ik deze blog. Zonder clou (nog steeds trouwens) maar gecompenseerd door de hoeveelheid ideeën ;-) Net als mijn 2e studie dacht ik: zolang ik het leuk vind, ga ik door. En nu ben ik 99 berichten en evenzoveel haak-, brei-, shop- en DIY-projectjes verder! Wie had dat gedacht?
De ene keer was er meer inspiratie dan een ander moment. Ik heb zelf één week overwogen om te stoppen. Maar iedere keer werd ik toch weer enthousiast door een nieuw idee of het oplopend aantal hits op de site ;-)    

Met deze mijlpaal kon ik het niet laten om de berichten van de afgelopen 9 maanden weer eens terug te kijken en te lezen. Wat heb ik eigenlijk veel gemaakt! Om die reden vandaag een kleine compilatie van een aantal maaksels dat jullie hier de afgelopen maanden langs zagen komen.
Op naar de volgende 100 berichten! ;-)

Studio Mojo, crochet, Gemaakt/ DIY, Gehaakt/ crochet, haken,     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten