maandag 25 april 2016

Orginele plantideëen bij Wauw!

Ik houd van planten en bloemen in huis. Zonder vind ik altijd zo kaal. Het hoeven er niet veel te zijn en ook niet groot. Maar een beetje leven in huis, op de bewoners en een verdwaalde spin na ;-) maken een huis zoveel gezelliger vind ik. 

Wauw is een beetje anders dan de andere shops die je meestal op deze blog tegenkomt. Geen design en maar een klein beetje vintage. Maar als je je groen in huis, net als ik, serieus neemt en het een mooie plek of pot wilt geven, dan moet je hier zeker een keer langs.

Ze zijn een paar maanden geleden verhuisd naar een iets ruimer pand op de hoek van dezelfde straat. En waar de oude winkel vooral een ‘heel-veel-te-zien-winkel’ was, is er naar mijn idee nu meer lijn in gekomen. Ze verkopen heel veel mooie vazen en bloempotten. Vooral veel bijzondere hangvarianten. Ook voor veren, opgezette dieren, sieraden en handgemaakte kadootjes ben je hier aan het juiste adres, al is dat aan mij minder besteed.

Ik kocht deze keer alleen een stukje jeugdsentiment: een velletje poesieplaatjes ;-) Helemaal leuk!
Je vindt Wauw in de Piet Heinstraat - hoek Jacob van der Doesstraat.



Studio Mojo, Wauw, Shoppen in Den Haag, Piet Heinstraat, Zeehelden, Den Haag, Gewinkeld in Den Haag, planten en bloemen

Studio Mojo, Wauw, Shoppen in Den Haag, Piet Heinstraat, Zeehelden, Den Haag, Gewinkeld in Den Haag, planten en bloemenStudio Mojo, Wauw, Shoppen in Den Haag, Piet Heinstraat, Zeehelden, Den Haag, Gewinkeld in Den Haag, planten en bloemen


Studio Mojo, Wauw, Shoppen in Den Haag, Piet Heinstraat, Zeehelden, Den Haag, Gewinkeld in Den Haag, planten en bloemen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten