donderdag 21 april 2016

Diadeem wordt Koningsdag tiara

Koningsdag komt er weer aan! Daan kijkt al weken uit naar een ritje in de botsauto’s en het nieuwe speelgoed dat hij op de vrijmarkt uit mag zoeken. En ook ik ben niet vies van een goede rommelmarkt, dus… fijne momentjes! ;-) 

Studio Mojo, haken, Gehaakt/ crochet, tiara, Koningdag, diadeem,
Twee jaar geleden maakte ik voor Janne al een kroontje op een diadeem. Ze was er toen duidelijk content mee. Is het geen dotje! En wat is ze in de tussentijd veranderd zeg! Ik herken de ondeugende peuter van nu er bijna niet meer in terug! :-) Eens zien of het lukt om volgende week weer zo’n snoepige foto van haar te maken.

Ik vond het patroon destijds HIER. Het is even priegelen maar niet veel werk en dus in een avondje gepiept.
Veel plezier alvast op Koningsdag! Duimen voor mooi weer!




1 opmerking:

  1. Wat ontzettend schattig! Ik ga volgend jaar trouwen en ik heb ook een tiara maar mijn dochtertje van 1 nog niet, wat een leuk idee. Ik hoop dat er meer patronen zijn van tiara's!

    BeantwoordenVerwijderen