vrijdag 4 maart 2016

Mijn keuken-superheld!

Ik ben gezegend met een man die kan koken. Halleluja! ;-) En niet de huis-tuin-en-keuken-basics... nee, écht lekker! En wat een geluk: hij vindt het nog leuk ook!
Dus, lief als ik ben, mag hij van mij iedere dag zijn hobby uitoefenen. Wat ben ik toch een goedzak ;-)
Blij met het resultaat van de HOT-pannenlap die ik maakte, volgt daarom voor mijn keuken-superheld nu zijn eigen pannenlap!
Dus lief... hier is ie...
You Tarzan, me Jane?
You Batman, me HOT ;-)

Studio Mojo, haken, Gehaakt/ crochet, pannenlap, Batman,



Studio Mojo, haken, Gehaakt/ crochet, pannenlap, Batman,

Heb je ook een keuken-superheld thuis of wil je er gewoon één voor jezelf:
Ik maakte de pannenlap op dezelfde manier als de HOT-versie. Dus haak vanaf de 2e toer de zwarte draad mee. De witte draad voor de ogen en de roze draad voor het gezicht haak je alleen mee in de toeren waarin je ze gebruikt. Eindig met een rand van vasten rondom, met op elke hoek een extra vaste en haak een lus om de pannenlap aan op te hangen.

Veel haak- én kookplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten