dinsdag 22 maart 2016

Gebreide poes van Donna Wilson

Ik wilde eigenlijk gisteren een bericht posten. Maar het leek, met alle gekke gebeurtenissen in deze wereld, zo raar om te bloggen over een gebreide poes...
Maarja, vandaag gaat het dan toch gebeuren. De leuke kaart is onderdeel van een setje kaarten van Studio Snor dat ik voor mijn verjaardag kreeg. Ik vond het wel een grappige combinatie met de een beetje sip kijkende poes ;-) Ik maakte de foto vorige week al, maar de tekst is nu natuurlijk ineens niet toevallig meer!


Studio Mojo, breien, Donna Wilson, Leuke knuffels breien, Studio Snor
Ik haak liever dan dat ik brei. Ik vind breien een beetje a-relaxed. Die lange naalden, foutjes zijn maar heel moeilijk te herstellen en halverwege de naald stoppen om een luier te verschonen is er niet bij...
Maar ik had al lang geleden een te gek boek gekocht: 'Leuke knuffels breien' van Donna Wilson. Ik had mijn moeder eerder al zo gek gekregen om de vos te breien. Super leuk. Maar deze gestreepte poes wilde ik toch ook wel graag een keer maken. En dus raapte ik mijn moed bij elkaar en ging aan de slag.
En eigenlijk was het helemaal geen moeilijk projectje! ;-)

Studio Mojo, breien, Donna Wilson, Leuke knuffels breien, Studio Snor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten