maandag 15 februari 2016

Sinds oktober in Den Haag: Søstrene Grene

Ik kreeg laatst de vraag of ik de winkel Søstrene Grene (uiteraard in Den Haag) al kende. Ehh... nou nee... En nu blijk ik deze super leuke winkel al sinds oktober gemist te hebben...! Huh!  
De locatie van Søstrene Grene verklaart een hoop: de Spuistraat. Midden tussen de meer-van-hetzelfde-winkels waar ik een beetje treurig van word en dus nooit kom. Maar vanaf nu voeg ik de straat aan mijn rondje stad toe. Want Søstrene Grene heeft aan mij zeker een nieuwe klant.

De winkel past in het rijtje Flying Tiger en de Hema. Mooi ontwerp voor vriendelijke prijsjes. Servies, opbergers, kleine meubels én (O...O...) doe het zelf spulletjes.  

Mijn foto's zijn niet de mooiste geworden. Ondanks mijn omkooppogingen met potloden en een rolletje washitape, duurde het Daan allemaal veel te lang ;-) Maar hun Instagram pagina geeft een goed beeld van al hun moois!

Studio Mojo, Gewinkeld in Den Haag, Søstrene Grene, Sostrene Grene, woonwinkel, Studio Mojo, Gewinkeld in Den Haag, Søstrene Grene, Sostrene Grene, woonwinkel,

Studio Mojo, Gewinkeld in Den Haag, Søstrene Grene, Sostrene Grene, woonwinkel,

En ojee... ze verkopen ook haakkatoen. Hele mooie kleuren! Ik heb me nog in kunnen houden, eerst maar eens wat opmaken van wat ik heb liggen, maar ik ben bang dat dit niet lang veilig voor me is ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten