zaterdag 13 februari 2016

Papieren puppy's voor op de kamer van een kleine pup

Whoehoe! Ik mag een vriendin helpen om mooie spulletjes te verzamelen voor de babykamer van haar nieuwe telg. Wat een eer en wat super leuk om te doen! En aangezien ze net verhuisd zijn, en dus al genoeg kosten hebben, vind ik het de uitdaging om het low budget te houden.

Ik ging de afgelopen weken al een beetje aan de slag en maakte een paar kadootjes voor haar. Ik laat ze hier de komende tijd zien. Maar hier alvast twee papierenpuppy's die ik maakte voor op de kamer van de kleine pup.     

Je kunt ze gratis downloaden op de site van paper-toy.fr. Ik printte ze op fotopapier zodat ze nóg mooier worden. Even knippen, vouwen en plakken en het eerste low budget babykameraccessoire is een feit!

baby kadootjes, babykamer accessoire, Gemaakt/ DIY, paper toy, papieren puppy's, Studio Mojo,

baby kadootjes, babykamer accessoire, Gemaakt/ DIY, paper toy, papieren puppy's, Studio Mojo,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten