zaterdag 23 januari 2016

Dienblaadje dienstblaadje bij conceptstore de ShoppingPrince…

Een van mijn liefste vriendinnen is verhuisd naar Haarlem. Het is balen dat ze niet meer in Den Haag woont, maar Haarlem is alweer dichterbij dan haar eerdere uitspatting, dus ik leg me erbij neer ;-) En zo heb ik een hele goede reden om af en toe in Haarlem te gaan shoppen… woepie!
Maar genoeg uitgeweid… bij een verhuizing horen natuurlijk kadootjes! En zo liep ik laatst een perfecte kadootje tegen het lijf (dat vind ik iig ;-) bij de ShoppingPrince in de Prinsestraat. Deze nieuwe conceptstore vind ik verder niet echt de moeite waard (weinig producten en ook nog eens niet heel spannend), maar ze verkochten wel deze Dienstblaadjes van Verdraaid Goed. Gemaakt van oude NS-borden, dus duurzaam design en geproduceerd in sociale werkplaatsen voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Uiteraard zocht ik er één uit waar nog net een stukje Haarlem en Den Haag op te lezen is… Ik ga ‘m vandaag brengen dus eens zien of ie in de smaak valt…
Dienstblaadje, Geshopt, Gewinkeld in Den Haag, Prinsestraat, ShoppingPrince, Studio Mojo, Verdraaid goed,

Dienstblaadje, Geshopt, Gewinkeld in Den Haag, Prinsestraat, ShoppingPrince, Studio Mojo, Verdraaid goed,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten