zondag 29 november 2015

Achtung! Baby: zo is merkkleding wél betaalbaar

Ik houd van merkkleding. Maar voor de kinderen weiger ik hiervoor de hoofdprijs te betalen. Een jurkje voor €65... yeh right!
Een gat op de knieën, een onuitwasbare vlek op de mouw of een kapot getrokken rits... ik wil me er geen zorgen om maken. En het geld groeit me nu ook weer niet op de rug. Balen! ;-)

De uitverkoop biedt uiteraard uitkomst. Maar sinds een paar maanden kom ik ook regelmatig bij Achtung! Baby in de Prins Hendrikstraat 97. Hier verkopen ze mooie tweedehands merkkleding voor kinderen tot 12 jaar. En nix geen gestruin door rekken vol muffe en vaak jarenoude kleding... hier is alles overzichtelijk en leuk.

En heb je zelf mooie merkkleding die je niet meer gebruikt: deze kun je brengen. Ik heb mijn eerste winst al geboekt! Al heb ik die natuurlijk direct weer in de winkel gespendeerd...;-)
 

Achtung! Baby, Geshopt, Gewinkeld in Den Haag, Prins Hendrikstraat, tweedehands kinderkleding, tweedehands merkkleding,
Foto: Achtung! Baby nieuwsbrief


1 opmerking:

  1. Allemaal bedankt aan de heer Anderson voor het helpen met mijn winst en het mogelijk maken van mijn vijfde opname. Ik ben hier om een geweldige levensveranderende kans met je te delen. het wordt Bitcoin / Forex-handelsopties genoemd. het is een zeer lucratieve onderneming waarmee u in een week maar liefst $ 8.070 kunt verdienen met een initiële investering van slechts $ 500. Ik ben het levende bewijs van deze geweldige zakelijke kans. Als iemand geïnteresseerd is in handelen in bitcoin of een andere cryptocurrency en een succesvolle transactie wil zonder verlies, laat het de heer Anderson dan nu weten.
    Whatsapp: +447883246472
    E-mail: tdameritrade077@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen