maandag 12 oktober 2015

Sinterklaaskadootjes deel 1: De oude speelkamer

Ik vind het bijna een sport om mooie en originele kadootjes te geven. Maar als ik last minute iets moet kopen, dan is de inspiratie en zin ineens spontaan opgedroogd. Wat normaal leuk is, is dan ineens alleen nog maar vervelend en stressvol.  

Daarom heb ik een kadootjeskast (welke moeder heeft 'm niet ;)). Als ik iets leuks zie voor één van mijn kids of bijvoorbeeld een kraamvisite dan koop ik het alvast. Komt altijd van pas.

En nu de pepernoten weer in de winkel liggen verzamel ik alvast schoen- en Sinterklaasavondkado's. Deze week kwam mijn bestelling van De oude speelkamer binnen. In deze leuke webshop vind je vintage en retro speelgoed en kinderkameraccessoires. Ik heb hele goede herinneringen aan mijn jeugd en met deze spulletjes doe ik dat gewoon weer dunnetjes over ;) En nu maar hopen dat mijn kids er hetzelfde gevoel aan over houden...  
 
kraamkado, lego wekker, retro, schoenkado, sinterklaaskado, speelgoed, Studio Mojo, vintage, Webshoppen, webshops,
Vooral die spaarpot in de vorm van een postkantoortje... Super toch! Ik hoor Janne al lachen ;) En misschien niet helemaal verantwoord, maar Daan vindt het elastiekpistool vast fantastisch.

kraamkado, lego wekker, retro, schoenkado, sinterklaaskado, speelgoed, Studio Mojo, vintage, Webshoppen, webshops,
kraamkado, lego wekker, retro, schoenkado, sinterklaaskado, speelgoed, Studio Mojo, vintage, Webshoppen, webshops,Laatst kocht ik ook al deze nieuwerwetse Lego politieman wekker. Eigenlijk een beetje te duur maar wel een super kinderkameraccessoire natuurlijk. En hopelijk levert het ook nog wat uitslaapochtendjes op ;) 




De kop is eraf! Op zoek naar andere leuke kadootjes.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten