dinsdag 27 oktober 2015

Lunchen met kids bij Lot in Den Haag

Leuke lunchtentjes waar je én lekker kan lunchen én met goed fatsoen je kinderen (met minder fatsoen ;) mee naar toe kan nemen: die zijn op één hand te tellen. Maar thank god! Ik heb er weer één aan mijn lijstje toe kunnen voegen: Lot aan de Thomsonlaan 100A.

Het is lekker ruim, dus geen gestuntel met buggy of wandelwagen. Ze hebben een leuke en grote kinderhoek met stoeltjes, krijtbord, boeken en speelgoed. Op de relaxte bank drink je koffie met een taartje. En op de lunchkaart staan heerlijke broodjes en tosti's voor de kinderen. Echt leuk dus! 

Ik had mijn camera zelf niet bij me maar op de
websitevan Lot staan hele mooie sfeerbeelden van de ingrediënten, eten en interieur! 


Den Haag, Gewinkeld in Den Haag, lunchen met kids, lunchen met kinderen, Studio Mojo, Thomsonlaan,
Afbeelding van de website van EtenBijLot


Den Haag, Gewinkeld in Den Haag, lunchen met kids, lunchen met kinderen, Studio Mojo, Thomsonlaan,
Afbeelding van de website van EtenBijLot




Geen opmerkingen:

Een reactie posten