vrijdag 23 oktober 2015

Gehaakt huiskussen als begin van een hele straat…

Na het naamkussen wat ik laatst maakte voor Daan, kon ik natuurlijk niet achterblijven voor Janne. Dus ook voor haar haakte ik een kussen. En haar kamer gaat langzaamaan over van babykamer naar peuterkamer. Ik wilde dus wel een beetje iets stoers. Het is een huisje geworden. Mét schoorsteen. Zo heeft ze haar eigen huisje om de dienst in uit te maken ;)

Ik gebruikte By Claire nr 2 omdat het zo lekker zacht is en lekker haakt. En leuk om te merken dat je eigenlijk alle (tweekleurige) borduurpatronen ook kunt haken. Dit patroon maakte ik zelf, maar op internet zijn natuurlijk allerlei leuke voorbeelden te vinden. Veel plezier met zoeken en maken!

borduurpatronen haken, By Claire, Crochet, gehaakt, Gehaakt/ crochet, haken, huisje, kinderkamer, kussen, Studio Mojo,







Ik denk erover om naast het huisje ook nog een flatje te maken. Of misschien wordt het wel een hele straat… Je merkt: meer gebrek aan tijd dan aan ideeën ;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten