woensdag 21 oktober 2015

DIY: van jongensblouse tot meisjes shirt met strijkapplicaties

Dat we zowel een zoon als een dochter hebben gekregen vind ik echt fantastisch. Zo kan ik me ongegeneerd te buiten gaan aan zówel jongens als meisjes speelgoed, kinderkamerspullen en kleding. Shoppen is voor mij geen straf ;)  

Maar ik zie er ook de lol van in om te pimpen en te recyclen. En het makkelijke van deze volgorde (eerst een jongen, dan een meisje) is dat Janne prima kleding van Daan kan dragen. Ik vul de garderobe dan aan met wat jurkjes en girly shirtjes en broeken. Of ik pimp, zoals hier, een basic jongensshirt tot een meisjesvariant.









 
Makkelijker kan echt niet. Je legt de strijkapplicatie op de juiste plek, strijkbout erop voor 20 sec, kledingstuk omdraaien, nogmaals strijkbout erop en klaar!




Ik had deze strijkapplicaties nog liggen maar je kunt ook hele leuke kopen via Jipps.nl
Tip: een etensvlek midden op een kledingstuk? Strijkapplicatie er overheen en weg is weg!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten